Κλείσε Επίσκεψη

Κλείσε Επίσκεψη

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα με κάποιες βασικές πληροφορίες που θα βοηθήσουν έναν εκπαιδευτικό μας σύμβουλο να έρθει άμεσα σε επαφή με εσάς. Τα στοιχεία αυτά θα παραμείνουν στην κατοχή του Θεσσαλικού ΙΕΚ Γιάτσος για δύο έτη από την ημερομηνίας συμπλήρωσης της φόρμας, για την ενημέρωσή σας σχετικά με νέους διαγωνισμούς, εκδηλώσεις, προγράμματα σπουδών, και άλλα ζητήματα σχετικά με την εκπαίδευση. Για οποιαδήποτε απορία έχετε σχετικά με τον τρόπο διαχείρισης των προσωπικών σας δεδομένων, μπορείτε να μας στείλετε email στο info@thessalikoiek.gr και θα σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατόν.

Appointment

* Υποχρεωτικά πεδία

Βόλος, Λάρισα, Ιωάννινα, Τρίκαλα, Λαμία

Βόλος, Λάρισα, Ιωάννινα, Τρίκαλα, Λαμία

Coming soon

Σε ποιους απευθύνεται

  • Σε νεοεισερχόμενους στον κλάδο των υπηρεσιών φιλοξενίας.
  • Υφιστάμενους εργαζόμενους σε αντίστοιχα τμήματα ξενοδοχειακών καταλυμάτων οι οποίοι δεν κατέχουν σχετική εκπαίδευση,
  • Σε φοιτητές ή απόφοιτοι Α.Ε.Ι., Τ.Ε.Ι., Ι.Ε.Κ. ή και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης οι οποίοι ενδιαφέρονται να σταδιοδρομήσουν σε θέσεις στο τομέα τουρισμού και  φιλοξενίας.

Πρόγραμμα

Ενότητα 1 Εισαγωγή στην Τουριστική Βιομηχανία

  • Παρουσίαση της διάρθρωσης του τουριστικού κλάδου
  • Παρουσίαση του ξενοδοχειακού τομέα
  • Το τμήμα Υποδοχής
  • Παρουσίαση του τμήματος υποδοχής
  • Διαχωρισμός Front & Back Office

Ενότητα 2 Το Front Office

  • Το τμήμα του Front Office και τα υπό-τμήματά του
  • Τμήματα, Διάρθρωση ,προσωπικό
  • Βασικά έντυπα 

Ενότητα 3 Διαχείριση Παραπόνων

  • Το τμήμα του Guest Relations
  • Το τμήμα του Public Relations
  • Διαπολιτισμικές διαφορές και ιδιαιτερότητες

Ενότητα 4 Τεχνικές Διαχείρισης Παραπόνων

Ενότητα 5 Κρατήσεις

  • Η λειτουργιά της κράτησης
  • Φόρμα κράτησης
  • Επικοινωνιακά Tips για σίγουρη κράτηση
  • Critical Points
  • Κανάλια διανομής και Chanel Manager
  • Πώς να αναγνωρίσετε από την κράτηση πελάτες προς αποφυγή

Ενότητα 6 Το Back Office

  • Διάρθρωση τμήματος και προσωπικό
  • Οργάνωση τμήματος
  • Σύνδεση με Front Office
  • Η λειτουργία του channel manager

Ενότητα Διαχείριση κρατήσεων

  • Διαχείριση κρατήσεων μέσω της πλατφόρμας Booking.gr
  • Διαχείριση κρατήσεων μέσω της πλατφόρμας Airbnb.gr

Ενότητα  8 Room Division

  • Το τμήμα και η σημασία του Room Division

Ενότητα 9 Τουριστική Ψυχολογία

  • Ψυχολογία πελατών
  • Ψυχολογία εργαζομένων
  • Εργασιακές σχέσεις (ιεραρχία)

Παροχές: Στους συμμετέχοντες παρέχεται booklet με σημειώσεις των μαθημάτων.

Εκπαιδευτικοί στόχοι

Σκοπός του σεμιναρίου είναι οι συμμετέχοντες με τις γνώσεις που θα αποκτήσουν, τόσο θεωρητικές όσο και πρακτικές, να εξοικειωθούν  στη  βιομηχανία του τουρισμού και της φιλοξενίας και να αποκτήσουν βασικές γνώσεις για επένδυση στο μέλλον τους και ενίσχυση του βιογραφικού τους.

Πιστοποίηση Παρακολούθησης

Μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου παρέχεται Βεβαίωση Σπουδών από το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης (ΚΔΒΜ ), η οποία πιστοποιεί τις γνώσεις που έχετε αποκτήσει. Η πιστοποίηση είναι σύμφωνη με την άδεια του Εθνικού Οργανισμού Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΕΟΠΠΕΠ – ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ).

Στείλε μας οποιαδήποτε απορία έχεις για το σεμινάριο που σε ενδιαφέρει και η ομάδα μας θα σου απαντήσει άμεσα.

* Υποχρεωτικά πεδία