Κλείσε Επίσκεψη

Κλείσε Επίσκεψη

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα με κάποιες βασικές πληροφορίες που θα βοηθήσουν έναν εκπαιδευτικό μας σύμβουλο να έρθει άμεσα σε επαφή με εσάς. Τα στοιχεία αυτά θα παραμείνουν στην κατοχή του Θεσσαλικού ΙΕΚ Γιάτσος για δύο έτη από την ημερομηνίας συμπλήρωσης της φόρμας, για την ενημέρωσή σας σχετικά με νέους διαγωνισμούς, εκδηλώσεις, προγράμματα σπουδών, και άλλα ζητήματα σχετικά με την εκπαίδευση. Για οποιαδήποτε απορία έχετε σχετικά με τον τρόπο διαχείρισης των προσωπικών σας δεδομένων, μπορείτε να μας στείλετε email στο info@thessalikoiek.gr και θα σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατόν.

Appointment

* Υποχρεωτικά πεδία

Βόλος, Λάρισα, Ιωάννινα, Τρίκαλα, Λαμία

Βόλος, Λάρισα, Ιωάννινα, Τρίκαλα, Λαμία

Coming soon

Σε ποιους απευθύνεται

  • Σε νεοεισερχόμενους στον κλάδο των υπηρεσιών φιλοξενίας.
  • Υφιστάμενους εργαζόμενους σε αντίστοιχα τμήματα ξενοδοχειακών καταλυμάτων οι οποίοι δεν κατέχουν σχετική εκπαίδευση,
  • Σε φοιτητές ή απόφοιτοι Α.Ε.Ι., Τ.Ε.Ι., Ι.Ε.Κ. ή και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης οι οποίοι ενδιαφέρονται να σταδιοδρομήσουν σε θέσεις στο τομέα τουρισμού και  φιλοξενίας.

Πρόγραμμα

Ενότητα 1 Εισαγωγή στην Τουριστική Βιομηχανία

  • Παρουσίαση της διάρθρωσης του τουριστικού κλάδου
  • Παρουσίαση του ξενοδοχειακού τομέα

Ενότητα 2 Το τμήμα Υποδοχής

  • Παρουσίαση του τμήματος υποδοχής
  • Διαχωρισμός Front & Back Office

Ενότητα 3 Το Front Office

  • Το τμήμα του Front Office και τα υπό-τμήματά του
  • Τμήματα, Διάρθρωση ,προσωπικό
  • Βασικά έντυπα

Ενότητα 4 Διαχείριση Παραπόνων

  • Το τμήμα του Guest Relations
  • Το τμήμα του Public Relations
  • Διαπολιτισμικές διαφορές και ιδιαιτερότητες
  • Τεχνικές Διαχείρισης Παραπόνων

Ενότητα 5 Social Media

  • Διαφορετικό post ανάλογα με την εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης
  • Τί ‘’αγαπάει’’ η κάθε πλατφόρμα
  • LinkedIn for Business
  • Η σημασία του περιεχομένου
  • Η σημασία της δέσμευσης
  • Η σημασία του γραφιστικού τμήματος της ιστοσελίδας

Ενότητα 6 Το Back Office

  • Η λειτουργιά της κράτησης
  • Critical Points
  • Κανάλια διανομής και Chanel Manager
  • Διάρθρωση τμήματος και προσωπικό
  • Οργάνωση τμήματος
  • Σύνδεση με Front Office
  • Η λειτουργία του channel manager
  • Παρουσίαση Διαχείρισης κρατήσεων μέσω της πλατφόρμας Booking.gr

Ενότητα Room Division

  • Το τμήμα και η σημασία του Room Division

Ενότητα  8

  • Πρακτική εφαρμογή : Σύνταξη Φόρμας Κράτησης
  • Επικοινωνιακά Tips για σίγουρη κράτηση
  • NLP Neurolinguistic programming basics

Ενότητα 9

Σύνταξη  βιογραφικού που θα σου προσφέρει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και θα σου εξασφαλίσει την συνέντευξη για τη θέση που σε ενδιαφέρει.

  • Προετοιμασία εκπαιδευομένου για την αγορά εργασίας
  • Σύγχρονες τεχνικές αναζήτησης εργασίας
  • Δια βίου μάθηση και διαχείριση αλλαγών καριέρας
  • Αρχές σύνταξης βιογραφικού σημειώματος
  • Παραμετροποίηση και επιλογή του κατάλληλου τύπου CV
  • Συστατική και συνοδευτική επιστολή με παραδείγματα

Bonus

  • Revenue Management for hotels
  • Πώς να αναγνωρίσετε από την κράτηση πελάτες προς αποφυγή
  • Η σημασία του GDPR για τις ενέργειες marketing του ξενοδοχείου

Εκπαιδευτικοί στόχοι

Σκοπός του σεμιναρίου είναι οι συμμετέχοντες με τις γνώσεις που θα αποκτήσουν, τόσο θεωρητικές όσο και πρακτικές, να εξοικειωθούν  στη  βιομηχανία του τουρισμού και της φιλοξενίας  και να αποκτήσουν βασικές γνώσεις  για επένδυση στο μέλλον τους και ενίσχυση του βιογραφικού τους.

Πιστοποίηση Παρακολούθησης

Μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου παρέχεται Βεβαίωση Σπουδών από το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης (ΚΔΒΜ ), η οποία πιστοποιεί τις γνώσεις που έχετε αποκτήσει. Η πιστοποίηση είναι σύμφωνη με την άδεια του Εθνικού Οργανισμού Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΕΟΠΠΕΠ – ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ).

Στείλε μας οποιαδήποτε απορία έχεις για το σεμινάριο που σε ενδιαφέρει και η ομάδα μας θα σου απαντήσει άμεσα.

* Υποχρεωτικά πεδία